Nya smycken

Förra helgen var jag och gubben inne i stan och handlade lite av varje och då köpte jag bland annat ett smycke som jag har velat ha väldigt länge, nämligen en hästskobarbell. För er som inte vet vad det är så kan jag tala om att det är ett piercingsmycke som ser ut så här: t1167819838171CBB_002

Sedan dess har jag skickat efter två piercingsmycken till som jag har velat ha länge och idag fick jag dom. Så här ser dom ut:

PilPil och båge

 

 

 

 

 

Fräcka, eller hur? En del av er vet ju var jag är piercad och var de här smyckena ska sitta och ni som inte vet kan ju fundera ett tag…

Annars händer inte mycket just nu. Vi har riktigt mycket att göra på jobbet just nu och det är ju skönt. Det har varit perioder när vi inte har haft ett skit att göra och det kan ju göra vilken någorlunda normal människa som helst knasig och mig helflängd!

Ha det bra, vi hörs!

5 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Christel
    Okt 30, 2009 @ 18:01:17

    Snygga smycken! Gillade pilen med båge bäst, men den andra pilen är också snygg.

    Har också funderingar på att skaffa något nytt piercingsmycke, men har inte bestämt mig riktigt för vad jag vill ha ännu, så det får vänta ett tag till.

  2. hassedotter
    Okt 30, 2009 @ 18:54:14

    Pilen utan bågen är riktigt snygg i, men visst är dom läckra båda två. Jag antar att du har varit inne på Barbarella och kollat, dom har asmycket och det är inte så dyrt som det har varit. Pilarna har jag tittat på länge, men jag kan säkert hitta fler snygga smycken, men just nu får det räcka.
    Kram på dig!

  3. litbo
    Okt 30, 2009 @ 20:45:34

    Hej gumman tror ja håller med din syster den med bågen är nog finast kramiz

  4. hassedotter
    Okt 30, 2009 @ 23:46:45

    Ja, den är snygg, men besvärlig att få dit…
    Kram!

  5. Christel
    Okt 31, 2009 @ 23:18:12

    Ja, det är Barbarella jag varit inne på. De har väldigt mycket både snyggt och relativt billigt, men man måste ju bestämma sig för vad man vill ha mest, för skulle man beställa allt man VILL ha så skulle det bli väldigt dyrt. Ja,ja, jag får väl kolla där fler gånger och till slut kan jag nog bestämma mig.

Kommentera

