Hmm

Först och främst vill jag säga att följande inte gäller Litbo. Men i övrigt är jag allt lite besviken på responsen på mitt förra inlägg, eller rättare sagt bristen på respons på det. Jag tycker nog att det är lite konstigt att jag dagligen har 10-20 läsare och att ingen av er ”stammisar” tog er tid att skriva en liten kommentar. Det är dessutom lite märkligt att de enda kommentarerna jag fick var från läsare som bara halkade in på min blogg. Jag hade faktiskt förväntat mig mer av er läsare! Maria och Realisten, tack för era kommentarer i alla fall…

En annan sak som jag tycker är lite märklig är att det just nu pågår en företagsmässa i stan och vad jag vet finns inte Samhall med som utställare där. Någon som vet varför? Samhall borde ju verkligen finnas med där för att visa upp sig och om inget annat knyta kontakter med andra företag. Jag vet ju dessutom att Samhall har varit med som utställare tidigare år…

För er som känner mig väl och dessutom vet en del om mitt liv tillsammans med min gubbe så kan jag berätta att gubben har bestämt sig för att bli nykterist. Mer än så säger jag inte.

Ha det bra, vi hörs (eller…)!

10 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Realisten
    Okt 21, 2009 @ 22:25:23

    Jag är i alla fall här igen!

  2. hassedotter
    Okt 21, 2009 @ 22:43:45

    Och det är jag glad för!

  3. litbo
    Okt 21, 2009 @ 23:29:06

    Haha va kul gumman jag håller tummarna för dej med din gubbe KRAMIZAR

  4. hassedotter
    Okt 22, 2009 @ 00:04:58

    Tack, det behövs säkert.
    Stoor kram till dig!

  5. git
    Okt 23, 2009 @ 12:16:06

    jag har provat många gånger

  6. git
    Okt 23, 2009 @ 12:16:31

    nu kan jag bra va

  7. git
    Okt 23, 2009 @ 12:16:59

    kram på dig

  8. hassedotter
    Okt 23, 2009 @ 17:50:22

    Kul att det funkade till slut!
    Kram på dig, vännen!

  9. Christel
    Okt 23, 2009 @ 23:56:59

    Har faktiskt inte varit inne här på ett tag och såg ditt förra inlägg nyss. Har haft en del annat att tänka på (lite grejer på jobbet) och därför har jag inte blivit färdig att läsa här lika ofta för tillfället. Annars försöker jag se till att gå in här åtminstone varannan dag.
    Kram!
    PS: Hoppas det går bra för gubben med hans beslut.

  10. hassedotter
    Okt 24, 2009 @ 15:00:47

    Det var ju trevligt att höra av dig igen! Började undra om du levde fortfarande…
    Jag tror faktiskt att det kommer att gå bra med gubben den här gången, det finns vissa skäl till att jag tror det, men dom vill jag inte gå in på här.
    Sköt om dig och STOR kram till dig, syrran!

Kommentera

