Länge sen sist (igen)

Alltså, nu får ni börja tjata lite på mig så jag får tummarna ur häcken och skriver lite oftare! En till två gånger i veckan tycker jag faktiskt är lite slött. Eller vad tycker ni? Visst, det är ju en fördel om jag har nåt vettigt att skriva också…

Snälla, skriv vad ni tycker, ska jag försöka skriva oftare eller är det bra som det är?

Sen är det en sak till som jag skulle vilja veta och det är vilka det är som läser min blogg regelbundet. Jag vet via statistiken att jag har minst 10 läsare per dag och det hade varit kul att veta vilka ni är. Några av er vet jag ju men inte alla. Skriv en liten kommentar så jag får lite hum om vilka som besöker mig.

Ha det bra, vi hörs!

6 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Maria Andersson
    Okt 17, 2009 @ 15:24:58

    Själv trillade jag in via Bloggportalen och tittar lite runt lite allmänt. Vill själv ha en egen blogg men vet inte riktigt var jag ska börja blogga eller hur man gör för att få besökare.
    Din blogg var fin! 🙂

  2. hassedotter
    Okt 17, 2009 @ 17:02:40

    Välkommen hit, Maria!
    Jag vet inte heller riktigt hur man ska göra för att få besökare, men att lista sig på bloggportalen är ju ett sätt. De flesta bloggvärdar eller vad det nu heter har nog tips om hur man får folk att läsa. Stor vänskapskrets är ju ett sätt..
    Jag kan verkligen rekommendera dig att testa Blogghavet, länk finns här på min blogg. Jag är mycket nöjd med dom!
    Kull att du gillade min blogg och hoppas du fortsätter att läsa!

  3. Realisten
    Okt 18, 2009 @ 15:16:58

    Hej!
    Hittade hit i dag, eftersom du hade lämnat en kommentar på min blogg. Jag kikar gärna in igen, och du är välkommen att kika in hos mig igen också!

  4. hassedotter
    Okt 18, 2009 @ 16:20:49

    Hej och varmt välkommen, Realisten!
    Jag läser din blogg dagligen, jag kan faktiskt inte låta bli!
    Hoppas du gillar min blogg lika mycket som jag gillar din.

  5. nora
    Okt 31, 2009 @ 21:45:45

    fin blogg

  6. hassedotter
    Nov 01, 2009 @ 00:46:55

    Tack Nora och välkommen till min blogg!

Kommentera

