Lön

Imorgon får jag min lön och det är den första fulla lönen  jag får på några år. Känns inte helt fel att få nästan 10 000 istället för 6 400 i månaden…

Nu ska jag väl ha råd att skaffa mig en ny dator. Min dator är ett hopplock av diverse nya och gamla delar och framför allt så börjar minnena bli ganska slitna och därför så låser sig datorn ganska ofta och det kan ju gå en på nerverna… Har tittat på en bärbar dator för endast 4000 kronor som har allt som jag behöver och lite till, så det lär väl bli en sån.

En glädjande nyhet: Min gubbe har återigen fått förlängt på sitt jobb, så nu har han jobb fram till nyår i alla fall. Skönt! Det verkar som om han får vara kvar sen också, men man ska kanske inte ta ut segern i förskott… Men håll tummarna!

Ha det bra, vi hörs!

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. litbo
    Sep 24, 2009 @ 19:46:25

    Hej gumman
    Kul att du får en bra lön.Och köpa ny data inte fel du kan väl köpa en till mej med *ler*.Ja en ny data hade kanske inte varit fel min strular oxå har fått virus jag e lycklig men men en formatering tja de behövs kanske ha de kramiz

  2. hassedotter
    Sep 24, 2009 @ 22:22:16

    Hade jag kunnat hade jag köpt en till dig med…
    Nåja, du får väl hålla till godo med en formatering istället.
    Kram på dig, gumman!

Kommentera

