Dans i Tydinge

Igår var jag i Tydinge och dansade. Mycket trevligt! Det var Jenny Saléns som spelade och dom är bara SÅ bra! Som vanligt var det jag och Pia som var ute, men igår var även hennes yngsta dotter med. Det var rätt så lagom med folk, ingen trängsel på dansgolvet och ganska många som man kände igen, vilket är bra, för man har ju vissa ”stammisar” som man alltid dansar med. Hoppas bara att jag inte kom med på några bilder, för det är alltid en snubbe som tar bilder på folket som dansar och på bandet som spelar och sen lägger han ut bilderna på Tydingesjöns hemsida och hittills har jag lyckats undvika att komma med på några bilder. I alla fall så har jag inte kommit med så att vem som helst har kunnat identifiera mig, men jag har sett att det har varit min rygg eller nåt sånt som har synts. Men igår så dansade jag förbi ett par gånger när han tog bilder så man vet ju aldrig…

Nästa helg så börjar dansen i Valje som är ett av Pias och mina stamställen. I våras blev det inte att vi var där på så många danser av olika skäl, men jag hoppas det blir lite oftare nu i höst, för det brukar vara trevligt där.

Ha det bra, vi hörs!

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. litbo
    Sep 15, 2009 @ 22:55:57

    du finns på bild

  2. hassedotter
    Sep 16, 2009 @ 06:40:54

    Jag vet! Men det gör du med…

Kommentera

