Utvecklingssamtal

Idag hade jag utvecklingssamtal med min pesonalledare och det gick helt klart bra, även om vi ska ha en fortsättning i morgon eftersom vi inte hann med allt vi skulle idag. Men jag får i alla fall månkunnighetstillägget som jag har tjatat om nu! Min personalledare hade kollat upp varför jag inte har fått det tidigare och bestämde sedan att jag ska ha det eftersom jag uppfyller kriterierna för det, så nu får jag det från och med den första oktober. Skam den som ger sig!

I övrigt är vi ganska överens om att jag behöver ha ett arbete där jag kan använda huvudet för att inte bli helt ko-ko, vilket det känns som om jag håller på att bli. Frågan i nuläget är väl var jag kan hitta ett jobb som ger mig den stimulansen som jag behöver. Vi är helt överens om att det inte finns inne på Samhall i alla fall…

Vi får väl se vad framtiden kan ge…

Vi hörs!

Kommentera

