Stolt

Nu måste jag bara få skryta lite, jag är stolt som en färggrann tupp! Kolla här så förstår ni varför!

Inte nog med det, jag fick mycket beröm för min blogg idag av min personalledare på jobbet. Hon tyckte den var mycket bra skriven, intressant, personlig och humoristisk. Sånt är ju alltid kul att höra! Hon tyckte att hon fått en helt annan bild av mig sedan hon började läsa min blogg. Anledningen till att jag gav henne min bloggadress var att vi hade ett litet snack strax efter att jag bröt ihop på jobbet och hon tyckte att jag skulle komma till henne och prata om det var något. Eftersom vi inte känner varandra speciellt väl så tyckte jag att hon kunde läsa min blogg och kanske lära känna mig bättre. Jag är väldigt glad att jag tog det beslutet, för jag känner att det är lättare att prata med någon som vet lite mer om mig. Jag hade dock inte förväntat mig att hon skulle bli så positivt överraskad av mitt skrivande! Tack för ditt beröm, det värmde verkligen!

Ha det bra, vi hörs!

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. litbo
    Sep 01, 2009 @ 23:06:27

    Hej gumman
    Klart att du ska vara stålt och du får skryta jätte mycket du e duktig kramiz

  2. Christel
    Sep 01, 2009 @ 23:51:23

    Grattis! Kul att se. (Tog en skärmdump på det, så nu finns det sparat.)

    Kul att du fått beröm på jobbet för bloggen också, sånt värmer ju.

    (Bloggen är ett bra sätt för mig att hålla mig lite uppdaterad vad det gäller dig också eftersom vi inte hörs av så ofta.)

    Kram!

  3. hassedotter
    Sep 02, 2009 @ 09:38:59

    Tackar! Ja, nån gång måste jag ju få vara lite skrytig…
    Kram!

  4. hassedotter
    Sep 02, 2009 @ 09:41:29

    Jag blev riktigt glad när jag såg det (konstigt va?) och riktigt glad över berömmet också! Kul att du läser så du kan hålla dig uppdaterad om mig. Kram på dig, syster yster!

Kommentera

