Stavar

Jag har faktiskt köpt gåstavar idag, så nu jävlar…

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Magnus
    Sep 01, 2009 @ 18:46:52

    Kan du klara detta så är du duktig min kära. Sen å andra sidan så är du duktig iallafall som fixar mat å tvätt å putsar fönster å donar hemma. Du är min lilla tutt i vilket fall som helst. Kram på sig pussgurkan.

  2. hassedotter
    Sep 01, 2009 @ 19:20:32

    Tack! Vi får väl hjälpas åt att påminna mig och att heja på mig. Kram!

  3. Christel
    Sep 01, 2009 @ 23:55:31

    Bra gjort!

    Ska hålla tummarna för att du får in rutinen på träningen ordentligt.

  4. hassedotter
    Sep 02, 2009 @ 09:42:05

    Kan nog behövas en eller annan tumme som hålls…

Kommentera

