Träna

Alla som känner mig vet att jag inte är den mest aktiva människan som finns, så nu kommer jag säkert att chocka någon. Jag var ute och gick med gåstavar på jobbet idag och det var faktiskt riktigt kul! Så nu har lilla jag bestämt mig för att köpa egna och börja trava runt i Broby med stavar. Det blir n0g en syn för gudarna… Men jag har ju faktiskt lovat att jag ska ta tag i mitt liv och börja röra mig mer och då är det ju bäst att göra nåt som man tycker är kul. Jag kan bara komma på en annan sak som är kul när det gäller att motionera och det är att simma, men eftersom min axel är paj så har jag vissa problem med att simma, så det är ju inte så troligt att det blir av. Jag har dock funderat på att börja på vattengympa igen, det är också kul och inte så jobbigt fast det ger bra träning. Vi får väl se vad som händer… Det blir i alla fall promenad med gåstavar två gånger i veckan på jobbet. Har man betald friskvård på jobbet så ska man ju utnyttja det.

Så fram till jul ungefär så har jag väl lyckats bli en ny människa… Hoppas jag…

Vi hörs!

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Shopalicious
    Aug 31, 2009 @ 22:20:46

    Tack för din åsikt! Får se hur bloggen förändras. Men om du sj har några frågor så är det bara att fråga på 🙂
    Kram

  2. hassedotter
    Sep 01, 2009 @ 19:22:22

    Klicka här Så förstår ni vad Shopalicious har svarat på.

Kommentera

