Upp och ner

Jag fick en bra nyhet när jag kom hem idag, min gubbe har fått förlängt på sitt jobb i en månad till och om allt går som företaget vill så behöver vi nog inte bekymra oss om hans jobb nåt mer. Troligen kommer det in en hel del jobb framöver nämligen. Skönt!

Det är konstigt vilken bergochdalbana livet kan vara. För bara en vecka sen var jag ett vrak och helgen var ju sådär, men nu verkar det ljusna något i alla fall. Har betydligt mer pengar över efter att vi har betalat alla räkningar idag än vi någonsin har haft. Det är riktigt skönt! Kul när man hinner mer än hälsa på lönen innan den är borta igen…

Nä, nu ska jag lägga mig i ett varmt bad och försöka mjuka upp min kropp lite.

Ha det bra, vi hörs!

Kommentera

