Slut på helgen

Jaha, då var snart helgen slut för den här gången, tiden går för fort!

Jag har i alla fall gjort vad jag skulle i helgen, inte mycket men jag har i alla fall skrivit ut protokollet till styrelsemötet imorgon. Det är ett riktigt slavgöra, men har jag lovat att göra det så får jag ju göra det. Grejen är att det inte är mitt jobb att skriva ut protokollen, det är sekreterarens jobb, men hon vägrar att göra det så jag har tagit på mig det jobbet. Jag är egentligen kassör i vår klubb men har väl blivit lite av en extra hjälpreda till vår ordförande. Och faktum är väl att jag gärna hjälper till med det som jag kan, fast det här med protokollen börjar bli lite tröttsamt, det är inte så lätt att förstå någon annans anteckningar alla gånger… Nåja, slut på gnället för den här gången.

Det andra som jag hade föresatt mig att göra var att tukta min gubbe lite och det har jag ju gjort både här på bloggen och i ”verkligheten”. Förhoppningsvis dröjer det innan jag skriver ett liknande inlägg om min gubbe igen…

Det var nog allt för idag. Snart läggdags om jag ska orka upp i morgon.

Ha det bra, vi hörs!

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. litbo
    Aug 24, 2009 @ 22:38:35

    Hej gumman
    Klart att jag kan förstå att det kan vara jobbigt att skriva protokoll speciellt efter andra MEN du ska veta att jag är dej tacksam vi har en dålig sekreterare i klubben som inte gör sitt jobb ordentligt men jag hoppas att det löser sig tack för att du finns som min hjälpreda det behöver jag nån som håller reda på mej MÅNGA VARMA KRAMIZAR

  2. hassedotter
    Aug 25, 2009 @ 16:12:17

    Tack min vän. Ja, jag gör mitt bästa för att hålla reda på dig. STOOR kram till dig!

Kommentera

