Riktiga vänner

Jag måste bara berätta om mina goa vänner som jag har! Idag berättade jag naturligtvis för mina vänner på jobbet om att jag och gubben snart är skuldfria och man vet vilka vänner som är äkta vänner när man berättar nåt sånt. Det är nämligen de vänner som blir genuint glada för min skull och inte genast börjar snacka om att nu måste du köpa det och det, utan frågar hur det känns och verkligen tycker att det är roligt att ens ekonomi börjar ljusna. Så ett stort TACK till mina riktiga vänner som gläds med mig. Ni vet vilka ni är, så några namn nämner jag inte.

Det är ju likadant när det händer nåt hemskt, då får man också reda på vilka som är ens riktiga vänner. Dom finns nämligen kvar och hjälper och stöttar.

Vi hörs!

Kommentera

