Jobba på sin födelsedag

Jaha, nu har jag provat på att jobba på min födelsedag också. För det mesta lyckas min födelsedag infalla på semestern, men inte i år… Nåja, jag kommer inte att ha nåt stort kalas för att jag fyllde 39 år idag, så skit samma och så hemskt var det ju ändå inte att jobba.

Faktiskt så var det ganska kul att träffa alla jobbarkompisarna idag, men jag hade självklart velat vara ledig ett tag till. Är ganska sliten efter första jobbdagen även om jag inte precis har jobbat häcken av mig idag.

Jag lovade ju att lägga upp lite bilder från Tranåsresan så här kommer några.

Mamma

Först en bild på min kära mamma.

Blåbär

Det var gott om blåbär i backarna, så mamma och jag plockade en del.

Lingon

Det fanns en del lingon också, men de flesta var inte mogna. Dessutom är inte lingon lika gott som blåbär, så några lingon plockade vi inte.

Seglarvik

Seglarvik. En båthamn utanför Hätte.

Sommen2

Vy över sjön Sommen som Tranås ligger vid.

Ja, det var allt för den här gången.

Vi hörs!

Kommentera

