Slut på semestern

Hej igen!

Nu är det sista dagen på semestern, imorgon börjar allvaret igen. Jag vill ha semester ett par veckor till, men det är väl bara att asa sig iväg imorgon bitti…

Nåja, summering av semestern: Har verkligen vilat och bara gjort det som jag har känt för, dvs inte speciellt mycket. Var iväg och hälsade på en jobbarkompis en dag, var hos mamma i Linderöd några dagar och sen i Tranås måndag till fredag nu sista veckan. Jag har i alla fall kommit utanför kommunens gränser ett par gånger denna semestern. Inte illa!

På väg hem från Tranås så stannade vi i Älmhult och gick en runda på IKEA. Jag hittade inte så mycket men lite smått och gott handlar man ju alltid där. Mamma köpte en plastbunke till att baka i till mig i födelsedagspresent, jag fyller ju år imorgon. Jag har länge varit på jakt efter en ny bunke, så det var perfekt.

Jag fick en blus av mamma i födelsedagspresent också, men den lyckades jag glömma i hennes bil så jag får åka ner till Linderöd i helgen och hämta den.

Hätte badplats

Så här ser det ut vid badplatsen i Hätte i Tranås. Väldigt fin badplats och camping. Jag ska lägga upp lite fler bilder senare, orkar inte riktigt hålla på med det nu.

Ha det bra, vi hörs!

Kommentera

