Till Tranås

Imorgon ska jag, Magnus och mamma åka till Tranås. Vi har hyrt en stuga på Hätte Camping strax utanför stan. Där är riktigt fint och vi har hyrt stuga där ett par gånger tidigare.

Anledningen till att vi åker just till Tranås är att min syster bor där, så vi passar på att besöka henne och hennes gubbe också. Jag har också bott i Tranås tidigare, bodde där i 13 år faktiskt. Jag hamnade i Skåne eftersom min gubbe fanns här. Jag var arbetslös och han hade jobb så det var jag som flyttade och jag kan ärligt säga att jag inte ångrat mig.

Storyn om hur jag och Magnus träffades tar jag en annan gång, har inte riktigt tid eller ork just nu. Jag håller på att packa och försöker få med mig allt som man kan tänkas behöva. Tar bara lite paus just nu…

Vi hörs om en vecka ungefär, lite bilder från resan ska jag väl kunna producera då också.

Ha det bra, vi hörs!

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Christel
    Jul 26, 2009 @ 19:02:57

    Välkommen hit! Ska bli kul att ses igen. Det var ju ett tag sen.

Kommentera

