Lite semester

Imorgon åker jag och gubben till min mamma i Linderöd några dagar. Jag kommer väl inte att göra så mycket men min gubbe ska hugga ved i en vecka. Jag stannar där tills på onsdag, tror jag. Ska bli skönt att komma hemifrån några dagar och sen komma hem och vara helt ensam ett par dagar. Det är inte så ofta man är helt för sig själv och kan göra vad man vill utan att tänka på nån annan.  Inte för att livet med min gubbe är SÅ jobbigt men alla som är gifta eller bor ihop med nån behöver ha lite egen tid då och då. Så känner i alla fall jag.

Vi hörs!

Kommentera

